You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
ילדים ב' - שישי שמח במעלה אדומים
תמונת ניצחון. שחקני מעלה אדומים בסיום המשחק (צילום מטעם הקבוצה)

ילדים ב' - שישי שמח במעלה אדומים

מרכז 1 - מחזור 16: בית"ר מעלה אדומים שומרת על המאזן הטוב בליגה בזכות ניצחון 1:2 על מ.ס רמלה, שנהנית גם היא ממאזן הצלחה גבוה ומרשים

 

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

המשחק המרכזי של המחזור ה-16 בליגת מרכז 1 בשנתון ילדים ב' נערך כבר אתמול, והוא הפגיש שתי קבוצות "צו פיוס" מהמצליחות ביותר בליגה - בית"ר מעלה אדומים, שאירחה את מ.ס רמלה. משחק שבו ידעו שתי הקבוצות, שהמנצחת תהנה בסיום המחזור ממאזן ההצלחה הגבוה ביותר. שתי הקבוצות גילו נחישות והביאו עימן הרבה מוטיבציה לכר הדשא, אך בסיום הקבוצה הביתית היא זו שחגגה ניצחון 1:2.

מעלה אדומים פתחה את המשחק במגמה התקפית ואחרי 7 דקות  אורי אוחיון, שקיבל את הכדור בחצי המגרש של היריבה, שעט עם הכדור ובעט חזק לפינה השמאלית של רשת האורחת וקבע יתרון 0:1 ביתי.

בדקה ה-20 היה זה התור של הקבוצה האורחת לכבוש שער. כדור עומק נשלח לעבור של איליה יפימוב, שבעט לשערה של מעלה אדומים, על הכדור שנהדף ע"י השוער המקומי, רני גואטה, השתלט עילאי טייב, שבעט מטווח קצר  לרשת וקבע שוויון 1:1, שזו גם הייתה תוצאת הסיום של המחצית הראשונה.

שתי הקבוצות המשיכו לגלות יוזמה התקפית במחצית השניה, אך התקשו לתרגם זאת לשערים. בשלהי המשחק אורי אוחיון, מלך שערי מעלה אדומים, הקשית כדור בחוכמה ממרחק של 20 מטרים מעל שוערה של הקבוצה האורחת, השלים צמד (28 שערים ב-15 משחקים) וקבע את תוצאת המשחק - ניצחון 1:2 לזכות מעלה אדומים.

מאמן הקבוצה עידו ברקת, שעובד לצידו של יותם וייס, אמר בסיום: ״משחק  אדיר שלנו. שחקנים ווינרים אחד- אחד. הגענו נחושים ורעבים לנצח ולשמור על המאזן הטוב בליגה - ועמדנו במשימה. סגנון המשחק שהילדים מציגים נהדר, התוצאות מדברות בעד עצמם. המטרה היא לפתח את הילדים בראש ובראשונה, אם בנוסף נשמור על המאזן הטוב בליגה בסיום העונה, השמחה תהיה כפליים".